RAMOWY ROZKŁAD DNIA
|
Schodzenie się dzieci do przedszkola. Indywidualne kontakty dzieci z rodzicami. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, podejmowane z własnej inicjatywy i pod kierunkiem nauczyciela. Zabawy ruchowe i ćwiczenia poranne. Czytanie bajki, baśni, wiersza "dnia". Włączenie się do akcji "Cała Polska czyta dzieciom ".
|
8.30- 8.45 |
Zabiegi higieniczne. Przygotowania do śniadania.
|
8.45- 9.00 |
|
9.00- 9.15 |
|
9.15- 10.45 |
Stwarzanie sytuacji edukacyjnych w celu realizacji zadań nauczyciela, odpowiadających potrzebom i oczekiwaniom rozwojowym dziecka, które działa w sposób aktywny i twórczy w zakresie czterech obszarów edukacyjnych:
- poznawanie i rozumienie siebie i świata,
- nabywanie umiejętności poprzez działanie,
- odnajdywanie swojego miejsca w grupie rówieśniczej i wspólnocie,
- budowanie systemu wartości,
Zajęcia dodatkowe na wniosek rodziców.
|
10.45- 11.00 |
|
11.00- 11.45 |
Spacery, zabawy ruchowe na powietrzu lub na sali rekreacyjnej. Czynności porządkowe w sali zabaw. Nauka języka angielskiego.
|
11.45- 12.00 |
Zabiegi higieniczne. Przygotowania do obiadu. Czytanie bajki, baśni, wiersza "dnia".
|
12.00- 12.30 |
Obiad i zabiegi higieniczne po obiedzie.
|
12.30- 16.30 |
Zajęcia popołudniowe, praca wyrównawcza, zabawy ruchowe w sali bądź na placu zabaw, zabawy dowolne według zainteresowań dzieci, rozchodzenie się dzieci do domu, kontakty indywidualne z rodzicami.
|
|